2010. július 11., vasárnap

Cukkiniviràg nem csak csokorban!

Imàdom, mikor èrik a cukkini ès mèg rajta van a gyonyoru sàrga viràg! Nem vagyok az a "rakjunk minden ètelbe viràgszirmokat" tìpus, bàr ha valaki nekem kìnàlja szìvesen megkostolom, de a cukkini viràgokat kifejezetten lesem, hogy mikor szedhetem màr le.Ha bàrmilyen cukkinis ètelt fozok, akkor mindenhez adom a viràgokat is.
Ma felaprìtottam a c. viràgokat, adtam hozzà egy pohàr sort, (màrmint sort, kèt ponttal az o-n, csak nincs èkezetem beàllìtva), egy csipet sòt, elvileg egy tojàst, de a vega rokonok miatt tojàst màr nem, ès annyi lisztet, hogy a palacsintatèsztànàl kicsit surubb legyen, egy kis bubis vizzel lehet higìtani.Felforrosìtok egy kis olajat ès kèt kanàl segìtsègèvel megpròbàlok gombòcokat lokni az olajba, amibol àltalàban amoba formàju ufok sikerednek, de az ìze egyszeruen fenomenàlis, mèg a finnyàs gyerekek is szeretik, mert a viràgtèl kicsit èdeskès lesz a sortèszta.
Pròbàljàtok ki friss c.viràggal!
Azèrt hogy ne àrvàlkodjon az asztalon egyedul a tàl a cukkini- viràg- ufokkal, gyorsan osszedobtam egy kis rukolasalit, friss kerti paradicsommal, pàr sajtszelettel korberaktam, mèg dèlrol maradt egy kis grillezett fokhagymàs padlizsàn, ùgyhogy irigykedhettek, mert pàr perc alatt, marha jòkat ettunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése