2010. június 20., vasárnap

Vasàrnapi otletek

Gyors tippek:
Hùsgombòcokat kèszìtettem, aminek a masszàjàhoz egy kis sàrga mazsolàt kevertem. Altalàban panìr nèlkul, csak magàban, gombòcokat formàzva nem tùl forrò olajban sutom a golyòkat ès ìgy a mazsolànak van ideje megszìvni magàt. Csak annyit lehet èszrevenni, hogy valami kis èdes turpissàg van a dologban!
Koretnek borsòt dinszteltem olivaolajon egy kis lilahagymàval, szintèn lassù tuzon.Gondolkodtam, hogy mivel dobhatnàm fel, mert egy kis bort szoktam hozzà adni, most viszont nem talàltam a legjobb otletnek. Eszembe jutott, hogy a 15l bodzaszorpbol, amit tobb menetben raktam el, volt pàr uveg, ami elkezdett felforrni!Kipukkantottam egyiknek a kupakjàt, ès kicsit nyakonontottem vele a puhulò borsòmat! Ez valami leìrhatatlan illatot kolcsonzott a serpenyom tartalmànak ès a pezsgos, mèzèdes adalèk kello mòdon feljavìtotta a kozhelynek kezdodott koretemet.Mèg a gyerekek is faltàk!
Persze kerult mèg sok màs finomsàg az asztalra, de mindent azèrt csak nem ìrhatok le...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése